The Saturn V Story
Το 1961 ο πρόεδρος Κένεντι βάζει στόχο τη Σελήνη μέχρι το τέλος της δεκαετίας, ξεκινώντας ένα κολοσσιαίο διαστημικό πρόγραμμα. Με επικεφαλής τον Γουέρνερ Φον Μπράουν, η NASA αναπτύσσει τον πύραυλο Saturn V και στέλνει 24 ανθρώπους στο φεγγάρι. Η ταινία δείχνει τις προκλήσεις της NASA, με συνεντεύξεις ειδικών κι εντυπωσιακό υλικό, γιορτάζοντας το ανθρώπινο επίτευγμα της εξερεύνηση του διαστήματος.