Ο Βασιλιάς των Λιονταριών: Συναυλία στο Χόλιγουντ Μπόουλ
Προς τιμήν της 30ης επετείου του Βασιλιά Των Λιονταριών, το Χόλιγουντ Μπόουλ μεταμορφώνεται στη Γη της Περηφάνιας για μια καθηλωτική συναυλία. Αυτή η εκδήλωση γιορτάζει την εξέλιξη του franchise, από την ταινία κινουμένων σχεδίων του 1994 έως το βραβευμένο με Tony μιούζικαλ και τις ταινίες του 2019 και 2024, τιμώντας τη μουσική και τους χαρακτήρες που το έκαναν παγκόσμιο φαινόμενο.
Προς τιμήν της 30ης επετείου του Βασιλιά των Λιονταριών, το Χόλιγουντ Μπόουλ μεταμορφώνεται στη Γη της Περηφάνιας για μια καθηλωτική συναυλία που περιλαμβάνει επανένωση του αρχικού φωνητικού καστ μαζί με τις ερμηνείες των μελών του καστ της εμβληματικής παράστασης του Μπρόντγουεϊ. Με πρωταγωνιστές τους Λέμπο Μ, Τζέρεμι Άιρονς, Νέιθαν Λέιν, Τζέισον Ουίβερ, Έρνι Σαμπέλα, Μπίλι Άιχνερ, τους ηθοποιούς του θιάσου του θεατρικού μιούζικαλ Χέδερ Χέντλι και Μπράντλεϊ Γκίμπσον, και καλεσμένους τη βραβευμένη Νορθ Ουέστ και την πολυβραβευμένη με Emmy, Grammy, Oscar και Tony Τζένιφερ Χάντσον, αυτή η μουσική εκδήλωση γιορτάζει τα 30 χρόνια από το βραβευμένο με Oscar και Tony παγκόσμιο φαινόμενο, που πήρε ζωή με τη μορφή κινούμενων σχεδίων, θεατρικού έργου στο Μπρόντγουεϊ, κινηματογραφικών ταινιών και όχι μόνο.