Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Ο Τίμι και οι φίλοι του από τον παιδικό σταθμό πηγαίνουν για πρώτη φορά στην παραλία. Η διασκέδαση στη θάλασσα διακόπτεται, όταν το αγαπημένο αρκουδάκι του Τίμι και λαθρεπιβάτης, ο Μπάμπι, παρασύρεται στη θάλασσα πάνω σε μια σχεδία. Ας ελπίσουμε ότι ο γενναίος Τίμι θα σώσει την κατάσταση.