Τα μικροσκοπικά ζωάκια
Το μωρό πεταλουδίτσα και οι φίλοι της τα ζώα διασκεδάζουν παρέα και βοηθούν ο ένας τον άλλον με τα προβλήματα της ημέρας: όπως τότε που πήγαν στην παραλία ή όταν έκαναν μαγικά κόλπα ή όταν έπαιξαν μουσική σε ένα συγκρότημα! Μαζί, αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες, επειδή ξέρουν ότι το να έχεις φίλους είναι το πιο σημαντικό από όλα!