Together As One: Celebrating Asian American, Native Hawaiian and Pacific Islander Heritage
Ένα ειδικό αφιέρωμα στους Ασιάτες Αμερικανούς, τους Αυτόχθονες της Χαβάης και τους Νησιώτες του Ειρηνικού, με σκοπό να ενημερώσει, επιμορφώσει, διασκεδάσει, αλλά κυρίως να γιορτάσει την πλούσια ιστορία της κοινότητας. Απρόσμενες, νέες και αποκαλυπτικές ιστορίες έρχονται στο φως για να συγκινήσουν και να εντυπωσιάσουν.