The 1619 Project
Μια σειρά ντοκιμαντέρ έξι επεισοδίων που επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει την ιστορία της Αμερικής, τοποθετώντας τις επιπτώσεις της δουλείας και τις συνεισφορές των μαύρων Αμερικανών στο επίκεντρο της αφήγησης. Τα επεισόδια βασίζονται σε δοκίμια του βιβλίου «The 1619 Project: A New Origin Story», που κυκλοφόρησε πρόσφατα, και εξετάζουν το πώς η κληρονομιά της δουλείας διαμορφώνει τις διάφορες πτυχές της αμερικανικής ζωής.