Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous
Η σειρά αποκαλύπτει μια νέα πλευρά του διεθνούς φήμης τόπου διαμονής και παραδείσου των πλουσίων, των όμορφων, και των πολύ διάσημων. Ρίξτε μια ματιά σε μια κοινωνία όπου καθορίζεται από το χρήμα, την πολυτέλεια και το κύρος. Γνωρίστε τους επιχειρηματίες, μεσίτες, στιλίστες και σχεδιαστές που ικανοποιούν κάθε ιδιοτροπία των σταρ του Χόλιγουντ, των ινφλουένσερ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των αριστοκρατών, και των εκατομμυριούχων που έκαναν την περιουσία τους στο Μπέβερλι Χιλς.