Μια νέα συναρπαστική σειρά ντοκιμαντέρ που πραγματεύεται μερικά από τα πιο αμφιλεγόμενα ζητήματα του σήμερα, μέσα από ιστορίες οραματιστών του χιπ-χοπ και ανερχόμενων αστέρων. Βασισμένη στην επιδραστική λίστα αναπαραγωγής του Spotify του 2015, αυτή η σειρά είναι μια εμβάθυνση στα τρέχοντα γεγονότα με σκοπό να αποσαφηνίσει σημαντικά θέματα και να προσφέρει μια άποψη του κόσμου από την οπτική γωνία ενός καλλιτέχνη.