Προορισμός: Κόσμος
Οι τηλεθεατές ταξιδεύουν στις τέσσερις γωνιές της Γης, παρακολουθώντας την άγρια ζωή στο φυσικό της περιβάλλον με εκπληκτικές στιγμές που συναρπάζουν! Από εντυπωσιακά πλάνα που τραβήχτηκαν με υπερσύγχρονες κάμερες, έως μια φρέσκια ματιά σε κλασικά και αγαπημένα μέρη φυσικής ιστορίας, η σειρά αυτή θα ξυπνήσει την άγρια πλευρά των τηλεθεατών.