Οι Περιπέτειες του Ατρόμητου Τζακ Ράνταλ
Ο Τζακ Ράνταλ θα κάνει σχεδόν τα πάντα για να δείξει στον κόσμο την εκπληκτική άγρια φύση που υπάρχει εδώ - ακόμα κι αν τα ζώα δεν συνεργάζονται πάντα. Δείτε τις ξεκαρδιστικές καταστάσεις που αντιμετωπίζει ο Τζακ ενώ αναμετριέται με διάφορα πλάσματα.