Future Avengers
Οι Εκδικητές σώζουν τρία παιδιά (τον Μακότο, τον Έιντι και την Κλόι), τα οποία απέκτησαν υπερδυνάμεις στο πλαίσιο ενός σκοτεινού πειράματος που διεξήγαγε ο υποχθόνιος οργανισμός Ύδρα.
Οι Εκδικητές σώζουν τρία παιδιά (τον Μακότο, τον Έιντι και την Κλόι), τα οποία απέκτησαν υπερδυνάμεις στο πλαίσιο ενός σκοτεινού πειράματος που διεξήγαγε ο υποχθόνιος οργανισμός Ύδρα. Οι υπερήρωες αποφασίζουν να πάρουν τους νεαρούς υπό την προστασία τους και τους εκπαιδεύουν με σκοπό να εξελιχθούν σε μια νέα γενιά ηρώων, ενώ ταυτόχρονα ανατρέπουν τα σχέδια των κακών.