Οι Φύλακες του Γαλαξία: Η Σειρά
Πριν γίνουν οι Φύλακες, πέντε παράνομοι περιηγούνταν στον γαλαξία. Αυτές οι μικρές ιστορίες διηγούνται το πολυτάραχο παρελθόν του Star-Lord, του Groot, του Rocket, του Drax και της Gamora.