Οι Ψυχές του Πάρτι
Δείτε τι γίνεται όταν η κάμερα πιάνει τα ζώα να κάνουν τρελαμάρες! Σειρά μουσικών βίντεο με αστείες καθημερινές στιγμές των ζώων.