Οι Φίλοι μας τα Δέντρα
Ακολουθήστε τον Τσάρλι, την Κέρμπι και τον Πάτρικ στα ταξίδια τους στις Ηνωμένες Πολιτείες και μάθετε για διαφορετικά είδη δέντρων και τι είναι αυτό που κάνει τη φύση απίστευτα εντυπωσιακή. Η επιστήμη και η ιστορία εξηγούνται με τη βοήθεια κολάζ και της Κέισι πίσω στα Κεντρικά.