Η Pixar Ζωντανεύει
Αυτή η σειρά με ηθοποιούς φέρνει εμβληματικούς ήρωες και χαρακτηριστικές στιγμές από ταινίες της Pixar στον αληθινό κόσμο. Γυρισμένη στο κέντρο ή τα περίχωρα της πόλης της Νέας Υόρκης, η σειρά ξαφνιάζει και ενθουσιάζει αληθινούς ανθρώπους σε αληθινές τοποθεσίες, εκεί που δεν το περιμένουν.