Spider-Man Unlimited
Θεωρούμενος νεκρός αφότου έσωσε κάποιον σε μια πυρκαγιά, ο Peter Parker χρησιμοποιεί αυτό το σάβανο για να μπορέσει να ξαναφέρει τον John Jameson στην Αντί-Γη. Προσδεθείτε και απολαύστε τον Spider-Man χωρίς όρια.