Spider-Woman
Η Jessica Drew τσιμπήθηκε από μια δηλητηριώδη αράχνη όταν ήταν παιδί. Ο πατέρας της της έσωσε τη ζωή κάνοντας της ένεση με έναν πειραματικό "ορό αράχνης", ο οποίος της έδωσε υπεράνθρωπες δυνάμεις. Ως ενήλικας, η Jessica είναι συντάκτρια του περιοδικού "Justice", ενώ εμφανίζονται άλλοι δύο υπάλληλοι. Ο φωτογράφος Jeff και ο έφηβος ανιψιός της Jessica, ο Billy. Όταν προκύπτουν προβλήματα, η Jessica κρύβεται για να αλλάξει στη μυστική ταυτότητά της και να γίνει η Spider-Woman.