Marvel's Spider-Man (Μικρού Μήκους)
Όταν τον δαγκώνει μια ραδιενεργή αράχνη, ο Peter χρησιμοποιεί τα πέντε βήματα της επιστημονικής μεθόδου για να βρει τι του έχει συμβεί.