Star Wars: Οι Περιπέτειες των Νεαρών Jedi (Shorts)
Οι νεαροί Τζεντάι συνεχίζουν τις περιπέτειές τους στον Τινού, γνωρίζοντας νέους φίλους στην πορεία.