Απόλυτο Ταξίδι Επιβίωσης: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος
Ο ειδικός στην επιβίωση Χέιζεν Οντέλ ταξιδεύει σε όλον τον κόσμο για να ξαναζήσει κάποιες από τις πιο απίστευτες ιστορίες επιβίωσης στην άγρια φύση από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.