Αποστολή Επιβίωσης με τον Μπέαρ Γκριλς: Η Πρόκληση
Ο Μπέαρ Γκριλς ανεβάζει επίπεδο διδάσκοντας στους διάσημους καλεσμένους του βασικές δεξιότητες επιβίωσης, τις οποίες θα πρέπει να κατακτήσουν και στη συνέχεια να αποδείξουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε καταστάσεις υψηλού στρες.