Mission: Impossible 3
Ethan Hunt has stepped away from active duty to train new IMF agents — that is until the IMF goes to war with the merciless weapons dealer Owen Davian. The mission becomes personal when Davian kidnaps Hunt’s fiancée, Julia. Now, Hunt and his team must recover Julia and a mysterious object that threatens global security.
Super-spy Ethan Hunt (Tom Cruise) has retired from active duty to train new IMF agents. But he is called back into action to confront the toughest villain he's ever faced — Owen Davian (Philip Seymour Hoffman), an international weapons and information provider with no remorse and no conscience. Hunt assembles his team — his old friend Luther Stickell (Ving Rhames), transportation expert Declan (Jonathan Rhys Meyers), background operative Zhen (Maggie Q), and fresh recruit Lindsey (Keri Russell) — to travel the globe pursuing Davian and rescue Hunt's love, Julia (Michelle Monaghan).