Mission: Impossible
Framed for the deaths of his espionage team, secret agent Ethan Hunt faces one impossible mission after another if he's to say one step ahead of the lethal assassins on his tail and discover the shocking truth.
Tom Cruise stars as Ethan Hunt, a secret agent framed for the deaths of his espionage team. Fleeing from government assassins, breaking into the CIA's most impenetrable vault, clinging to the roof of a speeding bullet train, Hunt races like a burning fuse to stay one step ahead of his pursuers... and draw one step closer to discovering the shocking truth.