Mission: Impossible - Ghost Protocol
When the IMF is shut down after it’s implicated in a devastating bombing, Ethan Hunt and his team must go rogue to uncover the truth.
The IMF is shut down when it's implicated in the bombing of the Kremlin, causing Ethan Hunt (Tom Cruise) and his new team to go rogue to clear their organization's name.