Little Fockers
Having temporarily subsided, the test of wills between Jack Byrnes and Greg Focker is reactivated once again after Greg, now a father to Focker twins, secretly takes a second job. Who will be left standing in the "circle of trust"?
Greg Focker (Ben Stiller) has finally begun to earn the respect of his ex-CIA father-in-law, Jack Byrnes (Robert De Niro), but one important test still lies ahead: Will Greg prove that he has what it takes to be the family's next "Godfocker"... or will the circle of trust be broken for good?