Domestic disaster looms for male nurse Greg Focker (Ben Stiller) when his straight-laced, ex-CIA father-in-law (Robert De Niro) asks to meet his wildly unconventional mom and dad (Barbra Streisand and Dustin Hoffman). It's family bonding gone hysterically haywire in this must-see comedy.
Ben Stiller is back as Gaylord "Greg" Focker, the luckless fiancé who must endure one more humiliating parental exchange. Having given the male nurse their daughter’s hand, Jack and Dina Byrnes (Robert De Niro and Blythe Danner) now travel to Florida to meet Greg’s parents — a couple who couldn’t be more different from the ex-CIA agent and his wife. Dustin Hoffman and Barbra Streisand star as the eccentric Fockers. It’s the ultimate test of love and family in this sidesplitting comedy of errors.