A World of Colors
Yellow, red, blue, green… Colors are often what strike us when we discover a country. Why are yellow and gold used so much in the decoration of this temple? How is the blue pigment that colors this piece of clothing produced? Our eye is first drawn by vivid or unusual hues – those of a river or a rare flower, traditional costumes or a commonplace accessory.