Number 1
A struggling corporate manager goes from the white-collar scene to the drag club scene and succeeds beyond his wildest dreams.
A struggling corporate manager takes the only job he can land as a manager of the city’s most popular drag nightclub. One night, after he’s left with no choice but to stand in for one of the club’s top stars, his life changes in unexpected and powerful ways.