Miljuschka in Mexico
In her beautiful new program, Miljuschka takes you on a trip to Mexico in 6 episodes. There she visits native farmers, she visits restaurant Pujol (which is the number 12 of best restaurants in the world) and she works with Luis Robledo (the best pastry chef in Latin America). She also proves not to be afraid when she tastes very special dishes.