Mounirs Marokko: Een Smakelijk Avontuur
Mounir takes us to his parents' country. The route that Mounir takes is the same that he did annually in his youth on the way to his family. At the time, however, there was no opportunity to look at the culinary treasures and cultural richness that beautiful Morocco has to offer. The viewer gets to know the beautiful country, the lovely people and especially the rich Moroccan cuisine.
In Mounirs Morocco: A Tasty Adventure Mounir takes us to the land of his parents. The route that Mounir takes is the same that he did annually in his youth on the way to his family. At the time, however, there was no opportunity to look at the culinary treasures and cultural richness that beautiful Morocco has to offer. Mounir travels by motorbike from Tangier to Sefrou and with this trip bridges the gap between the Netherlands and Morocco. The viewer gets to know the beautiful country, the lovely people and especially the rich Moroccan cuisine. On the way he discovers the culture with which he was brought up and the accompanying dishes.