Miljuschka's Street Food Vietnam
Miljuschka takes us on a journey of discovery through the versatile and colorful Vietnamese street food kitchen. In each episode, which takes place in a different region, we explore the Vietnamese kitchen following 8 Vietnamese dishes. At the end of each episode, she cooks a dish so that you can recreate it at home. Think of dishes such as bahn mi, pho, noodles, dumplings and steam buns.
Miljuschka takes us on a journey of discovery through the versatile and colorful Vietnamese street food kitchen. In each episode, which takes place in a different place in the country, we explore the Vietnamese kitchen following 8 Vietnamese dishes. At the end of each episode, she cooks a dish so that you can recreate it at home. Think of dishes such as bahn mi, pho, noodles, dumplings, steam buns and street BBQ. In addition to all the delicious street food, we also see the rich local culture of Vietnam, not to mention the beautiful nature.