Many Heavens
Eva is always ready to save the world. She is a tower of strength for her adolescent niece, her quarrelling parents, and her madly in love sister. She is a champion of caring, except for herself. Behind her friendly smile and her overwhelming understanding, there lies a lot of loneliness.
Eva is always ready to save the world. She is a tower of strength for her adolescent niece, her quarrelling parents, and her madly in love sister. She is a champion of caring, except for herself. Behind her friendly smile and her overwhelming understanding, there lies a lot of loneliness. This is a story about obstacles that become mountains and about daring to choose your own happiness. Based on the popular novel of the same name by Griet Op de Beeck, who also wrote the screenplay for the film.