Mister Twister Goes Camping
When Principal Dreus suffers from a back injury on the first day of the school camp, Mr. Casey is given the task of managing the rest of the camp. The owner, Koos, and the children try to help Mr. Casey as much as possible. Of course, this does not always go smoothly, but a camp with Mr. Casey is still exciting and fun!