Mister Twister at the Pitch
Teacher Casey is taking part in a future project. Although he and his class have many creative ideas, Principal Dreus has her own ideas about the project. She wants the class to participate in the school soccer tournament, but Mr. Casey knows nothing about football. What starts as a fun challenge ends in chaos but, fortunately, Mr. Casey can always count on his enthusiastic pupils.
In the fourth part of the popular Mister Twister series, the school of teacher Casey participates in a project for the future. Despite all the creative ideas from Mr. Casey and his class, Principal Dreus has her own ideas about the content of the project. She wants the class to participate in the school soccer tournament, but Mr. Casey knows nothing about football – and certainly does not know how to play. What starts as a fun challenge ends in chaos when Casey's mother falls ill. Dreus replaces him as the coach, while Mr. Casey does his best to get things organized at home. Fortunately, Mr. Casey can always count on his enthusiastic pupils to provide a solution to any challenge with their creativity, humor and enthusiasm!