Murder in Auvergne
A young woman's body is found near the Pavin Lake in Auvergne and the staging of the murder troubles the investigators. The legend says that Besses's sinners, as they provoked God's anger, were buried and covered in Satan's tears. Was the victim considered a sinner by her murderer?
A young woman's body is found near the Pavin Lake in Auvergne and the staging of the murder troubles the investigators. The legend says that Besses's sinners, as they provoked God's anger, were buried and covered in Satan's tears. Was the victim considered a sinner by her murderer? Captain Bruno Romagnat and Chief Warrant Officer Aurélie Lefaivre start an investigation which turns out to be all the more sensitive for him as he knew the victim.