Murder in Jura's Mountains
Anna Buisson, 44, captain of the gendarmerie in Moirans in the Jura district, is sent to investigate the death of Rose Tournaut, a healer found dead at her home. The body is covered in white petals, which are said to be the sign of the White Lady, a legendary ghost rumored to haunt the shores of Lake Vouglans since a dam was constructed there, submerging the local village.