My Life
Hairdresser Lou harbors a secret dream. She would like to live in Spain but is worried about leaving her children and grandchildren. However, she decides to take a Spanish course in Cádiz. In the friendly city by the sea, she can let go of her worries and think about her future. When Lou's teacher Andrea encourages her to take her dreams seriously and start a hair salon in Spain, Lou's children rebel, and she is worried that she is too old to pursue something new.