Mister Twister the Series
Part of the everyday life in the classroom of Mr. Casey involves themes such as bullying, falling in love, dating and more typical school life events, such as trips, sponsored runs and parties. The young teacher intends to teach playfully, but Principal Dreus often disagrees with this method. Luckily, when challenges arise, Mr. Casey can always count on his cheerful pupils.
After four successful films, the adventures of Mr. Casey and his pupils can now be seen in a series. Themes such as bullying, falling in love, dating and more typical school life events, such as trips, sponsored runs and parties, are part of the everyday life in the classroom of Mr. Casey. In his classroom, the young teacher has the intends to teach playfully, but Principal Dreus often disagrees with this method and cannot always appreciate it. Luckily, when challenges arise, Mr. Casey can always count on his cheerful pupils, who know how to solve anything with their creativity, humor and enthusiasm.