Her Yerde Sen
Call it fate or life, but the best things that happen to you are often hidden behind inextricable problems. Demir and Selin both claim possession on the same house. The two have to live together there because both are too stubborn to move out. To make matters worse, things will become inextricable when we find out he is the new manager of the company she works in.