Kung Fu League
Fei Ying Xiong, a depressed comic book artist, needs a big payday. Both he and his boss, Zhang Peng, are in love in their coworker, Bao'er. Without realizing it one day, Fei Ying Xiong summons the four legendary Kung Fu masters to the modern era. They try to help him win the heart of his dream girl.