The Mayor
Byeon Jong-goo has served three terms in the National Assembly and two terms as Seoul's mayor. Aiming to win a third time, strategist Sim Hyeok-soo recruits Park Kyeong, an ad executive, as a campaign consultant. But with a rival candidate standing in their way, can they achieve the impossible?
Veteran politician Byeon Jong-goo has served three terms in the National Assembly and two terms as the mayor of Seoul. Set to run for a third term and aiming to become the first-ever three-term mayor of Seoul, Jong-goo has greater ambitions of becoming the President. Sim Hyeok-soo, Jong-goo's scheming strategist, decides to recruit Park Kyeong, an advertising executive, to help as a campaign consultant. Being young, Kyeong becomes the unexpected dark horse in Jong-goo's mayoral campaign. Facing a manipulative and powerful incumbent, rival candidate Yang Jin-joo aims to turn the tables. With the election in full swing, campaign strategists Sim Hyeok-soo and Park Kyeong face doing the impossible.