Huumekauppiaiden omin sanoin
Narco Wars: In Their Own Words on sisäpiirin tarina siitä, miten DEA-agentit ja Kolumbian poliisi saivat huumekartellin kiinni.
Omin sanoin: huumesodat kertoo sisäpiiritarinan siitä, miten DEA:n agentit ja Kolumbian poliisi saivat kiinni maailman julmimman huumekartellin. Ohjelmassa yhdistellään julkaisemattomia lähetyksiä ja harvinaisia arkistomateriaaleja, valokuvia ja lavastettuja kohtauksia, joiden avulla kerrotaan, miten Pablo Escobarin valtava, miljardien arvoinen huumekartelli saatiin alas.