Kuusi samassa rakennuksessa asuvaa ihmistä kulkee kukin omia polkujaan. Jokainen heistä selviytyy päivästä omalla ainutlaatuisella tavallaan ja omalla äänellään tässä puolimykässä animaatiokomediassa, jonka pinnan alla on myös dramaattisia sävyjä.