Generation Youtube
YouTuben täyttäessä kymmenen vuotta kartoitamme viime vuosikymmenen aikaista historiaa maailman kuuluisimman videopalvelusivuston näkökulmasta.
YouTuben täyttäessä kymmenen vuotta kartoitamme viime vuosikymmenen aikaista historiaa maailman kuuluisimman videopalvelusivuston näkökulmasta. Tämä on tarina YouTuben perustajista, tähdistä, joita se synnytti, ja maista, joiden kohtaloita se muutti. Mukana nähdään alkuaikojen hittejä, kuten "Kevytcola & Mentos", "LonelyGirl15," ja hyvin laajalle levinneet "Charlie puraisi sormeani" ja "Gangnam Style". Kurkistamme ikonisten videoiden kulissien taakse, tapaamme tähdet, jotka loivat ne, ja tutustumme siihen, kuinka kyseinen alusta muutti heidän elämänsä — ja määritteli uudelleen julkisuuden ja popkulttuurin luonteen.