Machine Gun Kelly’s Life in Pink
Tämä dokumentti vie katsojansa rokkitähden huipulle nousun raakojen realiteettien ja paineiden läpi ja upottaa meidät Machine Gun Kellyn elämään seuratessamme Tickets to My Downfall -albumin luomista. Tämä pääsylippu kulissien taakse antaa meidän kokea hänen rakettimaisen nousunsa kaoottisen maailman, hänen astumisensa punaiselle matolle ja taistelunsa mielenterveysongelmien kanssa sekä ajat, jolloin hän käsitteli lapsuutensa traumoja ja omisti elämänsä hyväksi isäksi tulemiselle.
Tämä dokumentti vie katsojansa rokkitähden huipulle nousun raakojen realiteettien ja paineiden läpi ja upottaa meidät Machine Gun Kellyn elämään kuin kärpäsenä seinällä seuratessamme Tickets to My Downfall -albumin luomista ja elämän hetkiä, jotka johtivat hänen seuraavaan studioalbumiinsa, Mainstream Selloutiin. Tämä pääsylippu kulissien taakse antaa meidän kokea hänen rakettimaisen nousunsa kaoottisen maailman, hänen astumisensa punaiselle matolle ja taistelunsa mielenterveysongelmien kanssa sekä ajat, jolloin hän käsitteli lapsuutensa traumoja ja omisti elämänsä hyväksi isäksi tulemiselle. Tämä on inhimillistävä muotokuva kovasti mielipiteitä jakavasta henkilöstä.