A Muppets Christmas: Letters to Santa
Vietä joulua yhdessä Muppet-ystäviesi kanssa tämän hellyttävän ja ratkiriemukkaan elokuvan ajan. Lähde suloisten kumppanien matkassa villiin ja hulluun jouluseikkailuun, joka on täynnä hulvattomia kohtauksia ja ikimuistoista musiikkia.
Vietä joulua yhdessä Muppet-ystäviesi kanssa tämän hellyttävän ja ratkiriemukkaan elokuvan ajan. Whoopi Goldberg, Uma Thurman, Nathan Lane ja muut maailmanluokan tähdet ovat mukana villissä ja hullussa jouluseikkailussa, joka on täynnä hulvattomia kohtauksia ja ikimuistoista musiikkia. Kun Gonzo unohtaa postittaa kolme Joulupukille osoitettua kirjettä, hän taivuttelee Kermitin ja muut auttamaan häntä viemään kirjeet Korvatunturille. Matkan aikana he huomaavat, että joulu on aikaa, joka pitäisi viettää läheisimpien kanssa, ja rientävät kotiin toteuttamaan ystävänsä joulutoiveen. Kirjeitä Joulupukille on jouluinen hupihetki koko perheelle!