Teen Beach 2
Kuukausia sen jälkeen, kun Mack ja Brady palasivat kesäseikkailultaan, joka vei heidät Bradyn 1960-luvun suosikkiin, rantajuhlaelokuvaan "Wet Side Story", he saavat yllätysvierailun oikeassa maailmassa Lelalta, Tannerilta ja muilta uusilta surffari- ja motoristiystäviltään. Mack ja Brady tietävät, etteivät oikea maailma ja elokuvamaailma sovi yhteen. Heidän ja "Wet Side Storyn" ystävien täytyy laatia nopeasti suunnitelma ja käyttää Lelan kaulakorun taikaa saadakseen kaikki takaisin elokuvaan ennen kuin on liian myöhäistä.