Benji seikkailee
Maailman suosituin koiranäyttelijä Benji kohtaa toistaiseksi kovimman haasteensa, kun se huuhtoutuu rantaan kalastusveneonnettomuuden jälkeen karuilla Pohjois-Amerikan syrjäseuduilla. Siitä tulee tahattomasti orvon puumapentueen huoltaja. Benjin ja sen uusien huolehdittavien täytyy väistellä suunnattomia ihmisten ja petojen tuomia vaaroja uskomattomassa seikkailussa turvaan pääsemiseksi.
Maailman suosituin koiranäyttelijä Benji kohtaa toistaiseksi kovimman haasteensa tässä ainutlaatuisessa elokuvassa. Traagisen merionnettomuuden jälkeen Benji huuhtoutuu rantaan Pohjois-Amerikan karuilla syrjäseuduilla, jossa siitä tulee orvon puumapentueen huoltaja. Yhdessä ne väistelevät suunnattomia ihmisen ja petojen aiheuttamia vaaroja uskomattomassa seikkailussa turvaan pääsemiseksi. Henkeäsalpaavat maisemat, innostava tarina ja rakastettava sankari muodostavat tarinan, jota koko perhe ei unohda koskaan.