Cuba's Wild Revolution
Karibian suurimmalla saarella Kuuballa asuu runsaasti ainutlaatuisia eläinlajeja maailman pienimmästä kimalaiskolibrista saaren omaan krokotiililajiin. Modernisaation edetessä herää kysymys: säilyttääkö luonto paikkansa Kuuban muuttuvissa maisemissa?