Europe's Largest Desert
Pyreneiden lähistöllä olevilla karuilla alueilla, jossa sataa harvoin ja tuulee voimakkaasti, kukoistaa erikoinen ekosysteemi. Vaikka maisema muistuttaa Kuuta, alueella on sitkeitä elämänmuotoja. Tässä dokumenttielokuvassa tarkastellaan selviytymisen ja vastoinkäymisten välistä hienovaraista tasapainoa ja tutustutaan karun ympäristön kätkettyyn ytimeen, jossa vain sitkeimmät olennot selviävät.